הארגון הרפואי
הדסה חרט על דגלו חתירה למצוינות בעזרת טיפול רפואי מסור ומתקדם, העולה בקנה אחד עם עקרונות ההומניזם, תוך שימת דגש על מתן שירות מקצועי, מסור, אדיב ויעיל.
שימת הדגש בארגון על מתן שירות הולם ודומיננטי, השם לנגד עיניו את צורכי מטופליו וכלל הבאים בשעריו, מחייבת תשתית אנושית ומקצועית שתוביל ותטפח את הקשר עם הלקוח והציבור.
על מנת לתת מענה לצרכים רחבים אלו, הקמנו בהדסה את היחידה לפניות הציבור.
אם ברצונכם לפנות בדברי תודה, הערכה או תלונה בנוגע לשירות או לטיפול הניתן לכם במרכז הרפואי הדסה, תוכלו לפנות ללשכה לפניות הציבור
לפניות בנושאים אחרים :
לפנייה >> רשומות הרפואיות
לפנייה >> הדסה שלי
לפנייה >> זימון תור
לפנייה >> דימות
לגישה >> מערכות עובדים
דרכי הפנייה לנציב פניות הציבור במרכז הרפואי הדסה
- פנייה דרך אתר הדסה
ניתן לפנות לנציב פניות הציבור בהדסה באמצעות האתר. לחצו כאן לפניה באמצעות האתר
- פנייה בכתב
ניתן לשלוח מכתב לכתובתנו: נציבות פניות הציבור, בית החולים הדסה עין כרם, ת.ד 12000, ירושלים, מיקוד 91120.
- קבלת קהל
קבלת קהל בימים א'-ה', בין השעות 08:00-14:00. הלשכה לפניות הציבור נמצאת בקומה 0 בבניין הישן שבמרכז הרפואי הדסה עין כרם, ופתוחה בין השעות 08:00 ל-16:00.
- פנייה באמצעות הטלפון
02-6777555 ולהשאיר הודעה במענה הקולי 24 שעות ביממה.
- פנייה בפקס
מס' פקס: 02-6778665 . נא לציין את נושא הפנייה בראש המכתב.
- פנייה בדואר אלקטרוני
במידה ומסיבה כלשהי אינכם מעוניינים להשתמש בטופס יצירת קשר עם נציבות פנית הציבור, ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לאחת הכתובות שלהלן:
[email protected]
[email protected]