תיאור התפקיד:
- ניהול וארגון עמדת הקבלה במחלקה (סדר, טפסים וכו')
- תאום בדיקות ופרוצדורות למטופלים מול המכונים השונים ומול הצוות המטפל.
- אחריות על תקינות ציוד ומכשור רפואי כולל הזמנת תיקונים ופיקוח על ביצוע.
- קשר עם המטופלים והמלווים, לאורך כל תקופת הטיפול, בדגש על רגישות וסובלנות.
- מתן מענה טלפוני ופרונטלי בפניות שונות תוך תאום מול גורמים שונים.
- עבודה עם צוות רב מקצועי במחלקה ומחוצה לה.
- תאום עבודת מסט"ים והצוות טכני בניהול סדר יום מחלקתי
- תיאום, קבלה והעברת חולים בתוך בית החולים ומחוצה לו (לרבות אישורי כניסה).
- רישום תנועות חולים.
- ארגון וסדור רשומות המטופלים- עבודה עם מחול, מח"ר, חנית ומערכות נוספות בהתאם לצורך.
- אחריות לניהול מחסן – כולל הזמנות ומלאי, ציוד ומכשור המחלקה בתוך ומחוץ בית החולים.
- מעקב ובקרה אחר פרוצדורות.
- מעקב אחר אישורים והזמנות של תרופות מיוחדות.
- מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונים.
דרישות התפקיד:
- השכלה תיכונית – חובה.
- מזכיר/ה רפואי/ת – יתרון
- ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה טובה.
- שליטה בתוכנות מחשב של הדסה כגון חנית, מח"ר, סאפ ותוכנות OFFICE,EXCEL
- נאמנות, אחריות ודיסקרטיות.
- כושר ארגון וסדר.
- יכולת לעבוד עם צוות רב מקצועי .
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים מאוד. בדגש על סבלנות רבה.
- יכולת לעבודה עצמאית בתנאי לחץ.
- עמידה בלוח זמנים.
כפיפות:
אגף לאדמיניסטרציה רפואית – מנהלת שרותי מזכירות מחלקות אשפוז
תנאי עבודה:
100% משרה, ימים א – ה, שעות עבודה 7:30-15:30