שירות וחוויית מטופל

שירות וחווית המטופל

בשנים האחרונות, אנו חווים פיתוח משמעותי של תחום השירות וחוויית המטופל והרחבת השיח בארץ ובעולם, וכמי שחרטו על דגלם להעניק – מלבד טיפול רפואי מצוין, גם חוויית שירות נעימה ואנושית, מכילה ואישית, בחרנו להעמיק ולהרחיב בנושא גם בבתי החולים של הדסה.

טיפול ממוקד מטופל מזמין אותנו, הצוותים, להכיר מקרוב את התרחשות הדברים בשטח דרך עיני המטופל ומאפשר לנו לזהות את רגעי האמת המרכזיים בהם המטופל והמשפחה זקוקים לנו על מנת שנעניק להם מענה אישי הולם.

היחידה לשירות וחוויית המטופל בהדסה, עוסקת בתחומי טיפול ממוקד מטופל, המהווה חלק מהותי בארגון בריאות מתקדם ומוביל.

אנו קשובים אל הארותיכם ונשמח לשמוע ולשנות עבורכם.

צוות היחידה:

מנהלת שירות וחוויית מטופל: גב' אורית מרידן

מובילי שירות – נמצאים בכל מחלקה ויחידה בביה"ח וניתן לפנות אליהם במידת הצורך

מידע ושירות למטופל:
  • סקר חווית מטופל (קישור פרסום הסקר)
  • בהדסה אף אחד לא נשאר לבד – ביקור שמח לכל מאושפז שמעוניין (קישור להזמנה של ביקור שמח)
  • ימי עיון ומפגשים בנושא שיפור חוויית המטופל

במידה ויש לך רעיון יצירתיים לשיפור השירות, נשמח שתשתף/י אותנו


פרטי היחידה (צור קשר):

משרד היחידה נמצא בקומה 3 בבניין 9 (בניין האשפוז הישן)
שעות קבלה בתיאום מראש באמצעות:
טלפון משרד:02-6776539
כתובת מייל: [email protected]

שירות וחווית המטופל