תרגיל להרגעת הנפש בתקופה הקרובה

קשה להישאר רגועים לנוכח האירועים האחרונים, אבל חשוב מאוד שננסה - זה יעזור לנו להחזיר תחושת שליטה ומסוגלות בזמני אי ודאות, ויכול גם למנוע התפתחות טראומה עתידית. אחת הדרכים להתמודד היא קרקוע - grounding, תרגיל שמסייע לנו ״להתאפס״, לחזור לפוקוס ולקבל תחושת שליטה במצב. הוא כולל שישה שלבים: קודם כל נשמו עמוק, ואז
5 - שימו לב לחמישה דברים שניתן לראות סביבכם
4 - שימו לב לארבעה דברים שניתן לחוש (בגד, שטיח)
3 - שימו לב לשלושה דברים שניתן לשמוע (מזגן, שעון, מוזיקה)
2 - שימו לב לשני דברים שניתן להריח (נר, אוכל)
1 - שימו לב לדבר אחד שניתן לטעום (גם טעם של ארוחה שהסתיימה)
במקרה של תסמינים מתמשכים, תחושת מצוקה וקושי להירגע, מומלץ לפנות למוקד החירום שלנו או לדבר עם איש מקצוע.
שיהיה לנו שבוע רגוע ובשורות טובות
לכל החדשות והאירועים