הנחיות לזימון תור בהדסה

 

מעודכן אפריל 2017

 

 

שימו לב!

בעת ההתקשרות - נא להכין מראש את מספר תעודת הזהות, כולל סיפרת ביקורת. אנו עושים כל מאמץ להיענות לכל פניה בהקדם.


כדי לאפשר לנו לקבוע תור במועד הרצוי, נא להתקשר אלינו מייד לאחר הביקור אצל הרופא או לאחר האשפוז. אפשר לקבוע תור גם בדלפק קבלת חולים למרפאות. מענה אוטומטי יזכיר בטלפון את מועד התור חמישה ימים מראש,  מי שאינו מעוניין בשירות, מתבקש להודיע על כך בזמן קביעת התור.

בבואך למרפאה עליך להצטייד בהתחייבות מקופת חולים או תשלום וכן מכתב הפניה, תוצאות של בדיקות, צילומי רנטגן וכל מסמך רפואי אחר הקשור לביקור במרפאה.

בסיום קבלת הטיפול במרפאה, במידה והנכם זקוקים לתור נוסף, ניתן להתקשר  למרכז זימון תורים; 02-5842111 או *6774